29 april, 2012

Sjuk och sjuk och mer sjuk

Vad har det varit med den här våren? Vi som inte allls brukar vara sjuka, men nu går det bara runt.
Tillan fick sin 3:e magsjuka på kort tid igår, hon har haft feber flera gånger och däremellan har hon varit förkyld.
Jag som heller aldrig är sjuk hade först influensa och nu har jag haft ont i halsen i flera dagar och när jag vaknade idag var jag genomförkyld. Nu i natt när jag jobbat så har jag nyst och snorat hela natten. Härligt när man har 7 arbetsdagar till framför sig.
F är förkyld igen, Tove har varit sjuk flera gånger och Elin haft massor med ont i magen och jobbigt att äta.
Emelie har också hostat och haft ont i halsen.

Nä, hit med lite sommar och värme så vi får bli friska igen......sen har vi förhoppningsvis haft alla våra bassilusker för lång tid framöver.

Inga kommentarer: