19 mars, 2012

Dag 12, Min vardag

Okej, nu ska jag fortsätta med min fotoutmaning. Jag fastnade lite, men nu ska den bli klar tänkte jag. Om inte annat i brist på något kul att skriva om här i bloggen.

Just nu väntar jag bara på att få besked om tjänsterna jag sökt. De ena hade sista ansökningsdag igår, vi var då 6 stycken som sökt de två tjänsterna på det stället. Jag hoppas dom bestämmer sig denna vecka så man kan få ett besked.

Bilden fick bli ett collage för hur ska jag kunna beskriva min vardag med en bild. Kan inte påstå att livet är det roligaste, men det är väl som för de flesta andra. Dagarna består av jobb, handla, laga mat, tvätta och förstås umgås med mina underbara tjejer. Tyvärr så finns varken tid eller ekonomi att göra så mycket roliga saker, men vi försöker att göra roligare saker ibland.
Jag försöker komma ut och röra på mig ibland också. Det har varit väldigt dåligt med det under vintern, men nu ska det bli ändring. Så fort jag blir helt frisk så ska jag ut och ta powerwalks igen……..
Lite pyssel försöker jag också hinna med. Idag ska det bli ett kort till en supergullig tjej som fyllt fem år…..paketet finns här så det och kortet ska skickas till födelsedagsbarnet. :)

Picnik collage

Inga kommentarer: