09 juni, 2010

Yes...fan va jag är bra

Ja, just idag så är jag riktigt stolt över mig själv. Vi fick tillbaka skrivningen i Socialpsykiatri och denna gången så var den halva poängen på min sida. Jag fick mitt MVG med en halv poäng tillgodo. Dessutom så var det bara 2 av 27 som fick det.....och en av dom var alltså jag.
Nu hoppas jag att detta tillsammans med mina övriga studier resulterar i ett bra slutbetyg, iaf i Socialpsykiatri.

I morgon ska jag redovisa mitt specialarbete som jag skrev. Ämnet jag valde var Psykopater. Sen ska jag opponera ett annat ämne. Sen förstår ni, sen ska jag bara lyssna på alla andra redovisningar, gå på avslutningsfest i morgon kväll för på fredag tar jag examen och blir färdig behandlingsassistent.
Då har jag pluggat i 1.5 år samtidigt som jag har jobbat heltid och (nästan) orkat med min underbara familj.
Lite stolt över mig själv är jag faktiskt :)

2 kommentarer:

Elin sa...

GRATTIS! Du skall absolut vara stolt över dig själv!!!

Anonym sa...

Man kan inte annat än förundras över din kapacitet. Du är min förebild!