18 juni, 2010

Snart är det semester

Ett nattpass i natt och sen ett dagpass på söndag och sen har jag SEMESTER i fyra veckor. Jag kan säga att det är inte många gånger jag har haft full betald semester att ta ut. Ledig har jag ju varit eftersom jag varit mammaledig, sen har jag haft lite sparade föräldradagar att ta på sommaren och kanske nån vecka semester. Men inte över fem veckor.
Tyvärr så får jag och F bara två veckor ihop. Jag hade gärna haft alla veckor tillsammans.

Fyra veckor nu, sen en vecka i augusti och en i september ska jag ha. Underbart :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hoppas att dina semesterveckor blir sådär äkta sagoboksbra! Inga större konflikter, inga sjuka barn och fint väder.
Själv känner man sig liten vilsen med sin ledighet, trots att jag varit "ledig" i många, långa år nu. Tänk vad några veckor på Komvux kan förändra ens vardag ;).

Jenny sa...

Njuuuut av din semester!!