12 december, 2009

Viktiga nyheter.....

Satt och läste dagens expressen på jobbet. Otroligt intressant tidning måste jag säga. Dagens viktigaste nyheter är enligt dom
Tiger Woods- halva sporten och några sidor i vanlig delen
Idol-fem sidor
En jäkla massa reklam

Ja, jag säger då det.....

Tyvärr så är ju inte aftonbladet så mycket bättre.
Tiger Woods-fyra sidor + sporten
Idol-fem sidor
och faktiskt ett uppslag om klimathotet....tänk att skriva om något viktigt, inte illa.......*ironi*

Behöver jag säga att jag skiter fullständigt i Idol, Tiger Woods, Anna Anka och annat sånt trams

1 kommentar:

Anonym sa...

Här är en till som tröttnat på att se Tigers fejs på varenda löpsedel sedan en vecka tillbaka.
Ja - Jag har förstått att han varit otrogen.
Ja - Jag har förstått att Anna Anka ska skilja sig
och
Nej - Jag bryr mig inte.

I morgon kanske vi får läsa att Tiger lämnar Elin för Anna Anka - Det vore helt klart den optimala nyheten för Expressen och Aftonblaskan!