21 december, 2009

Tiden rusar

Redan 21 december...
I år skulle jag ju inte stressa utan jag skulle vara klar med allt i god tid.....Är jag det? Svar Nej.
Men det får bli som det blir.
Att vi har firat födelsedag i helgen och sen i morgon när Tove fyller gör ju att mycket tid försvinner.
Jag jobbar bara ikväll och är sen ledig till fredag klockan 23.

Men idag ska sista julklapparna och presenterna inhandlas. Maten är inköpt. Städningen tar i vi morgon när barnen är i skolan (dom slutar i morn och går mellan 8-10), Gran ska F kolla efter idag.
Sen är jag ju ledig på onsdag och då ska det kokas gröt, kläs julgran och förhoppningsvis få besök av Jessica och Matilda (Toves gudmor och min guddotter)
Någonstans däremellan ska det nog kunna bli lite julgodis också.
Ja, just ja, julkorten ska postas idag och hoppas att dom hinner fram.

1 kommentar:

Mi-Marie sa...

Hälsa Tove grattis från oss!

God Jul på er!

Kram