05 oktober, 2009

En vecka kvar

Nu är det inte länge kvar till jag börjar nya jobbet. En vecka. Jag jobbar idag och i morgon, sen skola onsdag, torsdag och fredag. Helgen avslutas med att jobba fredag och lördag natt.....Sen på måndag är det utbildningsdag på nya jobbet.

I lördags var jag iväg och sålde kläder på barnbasar. 1500:- sålde jag för. Känns helt okej. 1375:- blev vinsten när bordshyran är avräknad. Med tanke på att jag köpt kläder till barnen för 2000:-(dyrt med höst) denna månad och säkert kommer upp i nåt liknande nästa månad eftersom att det behövs köpa vinterskor till tre av barnen och kläder till Emme som växt ur sina, så är det inga problem att få pengarna att gå åt :)

Nu ska jag försöka buda in en beg pop jacka åt Tillan från Tradera tänkte jag, eller nån annan bra dagisjacka.

Inga kommentarer: