23 september, 2009

Så här är det

Jo, angående mitt inlägg nedan....
Jag har hastigt och lustigt och helt oplanerat blivit med..........................................................nytt jobb.
Den 12 oktober ska jag börja på mitt nya jobb som stationsvakt på polistationen.(Vikariat på sex månader) Det kommer att bli väldigt mycket mer stimulerande än att köra taxi som jag gör nu. Visst, jag trivs rätt bra men det ger inte så mycket. Jag vill ha lite utmaning när jag jobbar. Känna att hjärnan får jobba och helst kroppen också.
Jobbet som stationsvakt innebär att jag ska göra allt möjligt. Skriva anmälningar, ta upp anmälningar, samordna saker, jobba i arresten (som jag ju gör nu på helgerna), ha mycket ansvar och kunna hantera att göra många saker samtidigt :)
Jag tror att det kommer bli bra, och nu har jag ett garanterat heltidsjobb i sex månader framåt.

6 kommentarer:

Mi-Marie sa...

Grattis! Vad roligt!
Kram

Anna sa...

Åh vad kul! Grattis!
Skönt att veta vad man ska göra i ett halvår framåt och kunna planera lite.

Lollo sa...

Vad kul...GRATTIS!!!!!!
KRAM

Lotta sa...

Vilka goda nyheter! Grattis!!!!

Anonym sa...

Vad kul! Grattis!

Ponder sa...

Vad roligt! Jätte grattis igen. :)