05 oktober, 2007

Trevlig helg

Tänkte önska er en trevlig helg. Det har iaf jag tänkt ha :)
Idag, om en stund ska vi till Bitte och Jimmy för Nattis fyller år. Vi ska äta hos dom och umgås lite...

Man hinner ju inte ses så ofta så vi brukar försöka ses och äta tillsammans när nån fyller år. Eftersom att vi är stora familjer så blir det några gånger. Januari, April, Maj, Juni, Juli, Augusti, Oktober och December. Sen dom senaste 5 åren eller nåt så har vi firat nyår tillsammans och vi har varit på Ölands semester två gånger.

Men iaf i morgon så ska Emelie rida (tävla) i ridskolecupen. Sista deltävlingen och så fort det är klart så åker jag och jobbar....den mindre roliga delen av helgen. Jag jobbar till 23 sen åker jag hem och sover.

På söndag ska jag på Scrapmara i Enköping. Det börjar redan kl 9 så det blir tidig morgon. Måste nog åka vid 8 eftersom att jag inte hittar så bra där. Den håller på till kl 22. Man måste ju inte vara kvar så länge, men risken är att det blir så:)

Det ska bli så kul (det här ska jag på)
Maran är ju två dagar, men jag får nöja mig med en......

Fullbokad helg men det ska bli roligt.....


Min senaste LO




3 kommentarer:

Pernillas blogg sa...

Trevlig helg på dej oxå! Hoppas du får det kul på allt du ska göra!!!

Elin sa...

Hoppas du också får en trevlig helg! Låter himla kul med scrapbookingdagen.
Kram

Anonym sa...

Va fint!