18 oktober, 2007

Scrappat och klart

Jag har varit i en pysselperiod nu. Hade jag haft mer tid så skulle det ha blivit mycket mer gjort.

För ett tag sen fick jag ju en utmaning av min moster att göra ett kort. Nu är det första färdigt och stämpeln är målad med mina nya akvareller jag köpte när jag var till Ullared i lördags.
Jag har aldrig målat med såna , så det var en spännande erfarenhet, men ack så rolig :)
Här är iaf resultatet av mitt första egna kort.
Tänkte att min mormor som ligger på sjukhuset ska få det.





När jag var på scrapmaran i Enköping så blev den här Lo´n och Badbusarna scrappade. Jag hade en toppendag där. Träffade en massa trevliga och kreativa människor och kom hem med ny kunskap och nya idéer.




Lena kom hit och scrappade en kväll (tack för trevligt sällskap, hoppas vi snart kan göra om det) och då blev det den här Lo´n. Blev inte riktigt nöjd med den.....




Den här gjorde jag en dag när jag var hemma och hade tråkigt.







Nu väntar jag på ett gäng beställda stämplar så jag kan lära mig färglägga dem och göra lite roliga kort och Lo´s
Måste göra lite reklam för en helt underbart duktig tjej som var med i Enköping. Kika på hennes alster hon har i sin blogg så får ni se något fint :) Tussans hörna

5 kommentarer:

Unknown sa...

wow alltså! Skitsnyggt!!

Elin sa...

Åh, du är så himla duktig! Är lite sugen på att börja själv, för jag älskar att pyssla.

Cina sa...

Imponerad! Du är verkligen duktig. Jag är även imponerad att du lyckas få tid för pyssel med fyra barn hemma. Att få tid för det man själv tycker är kul är något som fler småbarnsmammor nog skulle behöva öva på. Kram!

Cissi sa...

gud du är så himla duktig!!!! jättefina är de allihopa.

Nina sa...

Tack :)

Cina: Det är en bra hobby på så sätt att man gör den hemma..enklare än om man ska iväg nånstans