06 september, 2007

Utmanad

Jag har blivit utmanad av Cissi och här kommer lite om mig...

Regler: Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg som innehåller åtta fakta eller vanor om en själv. I slutet av inlägget utmanar bloggaren åtta nya personer. Glöm inte att lämna en kommentar om utmaningen i deras kommentarrutor på deras bloggar, så att de vet att de har blivit utmanade

1. Jag är fruktansvärt frusen av mig. På vintern har jag nästan alltid dubbla tröjor på mig, även inne, men blir ändå inte riktigt varm.
När jag går ut så fryser jag ännu mer, spelar ingen roll vad jag tar på mig. Därför stannar jag inne så mycket jag kan den årstiden.

2. Jag har alldeles för lite tålamod. Blir väldigt fort irriterad när saker inte går som jag vill.

3. När jag var 12 år opererade jag bort en missbildning i armen. Benet i överarmen hade växt tokigt så jag hade en knöl där, stor som ett ägg. Varför vet dom inte, men det kan vara en ärftlig benutväxt för min pappa har ett extra revben. Än har jag inte sett något på barnen.
Men jag har iaf fått ett stort, fult ärr där efter operationen.

4. Jag har två tatueringar och är lite sugen på att göra fler. De som finns nu är en en ros på höger ankel och en enhörning på vänster överarm.

5. Jag har ända sen jag var liten oftast haft lättare att umgås med killar än med tjejer. Dom är mer okomplicerade.....
Nu har jag ingen direkt killkompis som jag umgås med, men har haft en hel hög genom åren.

6. Ofta är jag en väldigt impulsiv person. Får mycket ideer och hänger mig åt saker men tröttnar fort igen....

7. Jag är väldigt dålig på att äta regelbundet. Ofta hoppar jag över frukosten eller lunchen, ibland både och men det händer väldigt sällan nu mer. Resultatet blir att blodsockret inte hänger med och jag småäter istället.

8. Jag är en sån person som inte behöver så mycket sömn. Jag sover oftast ungefär 6 timmar per natt. Men kan utan några större problem jobba natt och vara vaken dagen efter.

Nu ska jag utmana 8 personer , men jag har nog inte 8 av mina "bloggvänner" kvar som inte gjort detta.
Så du som läser och inte fått utmaningen, du får den av mig.

Inga kommentarer: