06 september, 2007

Rolig post

Idag när jag skulle gå för att hämta Tove i skolan så kikade jag som vanligt i brevlådan för att se om det kommit nån post. Det hade det gjort och det var ett brev till mig. Igen räkning, reklam eller något annat allmänutskick utan ett brev med handskriven adress, ett sånt där spännande brev.
Inuti låg en lapp med texten
"Hej. Här kommer en utmaning/rak. Gör ett/flera kort. Ett stämpelmotiv och någon av de andra dekorationerna måste vara med. Maila upp resultatet
Ha det bra! Tina
Ps, Ingen tidsbegränsning"

Jaha, bara att sätta igång då. Ska försöka hinna på söndag kväll.

Tina är min moster. Hon har stämplat och gjort kort i några år. Jag har nyss köpt mina första stämplar och ska börja göra kort. Det vet hon så nu fick jag en liten spark där bak så jag ska komma igång :)
Spännande.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Va pysslig du är! Får vi se resultatet sen?

Ponder sa...

Kul med en sån riktig utmaning och inte en blogutmaning. Nu vill vi så klart se resultatet också! ;)