12 september, 2007

Mer pyssel....

Har tagit tag i scrappandet efter ett långt sommaruppehåll. Har inte riktigt fått tillbaka koncentrationen känner jag...det går trögt.....Kan ju också bero på att man scrappar med en lekande ettåring runt fötterna som gärna pillar på det man gör *s*...
Men här är resultatet.
Mina kort har det inte blivit nåt med.....än....Men Sofia....jag lägger upp resultatet.....(tror jag ;))
Tilda på utflykten vid Tjugesta Skans i våras
Elin vid samma utflykt

Knastjejerna som har ätit glass på Öland i somras....

8 kommentarer:

Anonym sa...

Fina bilder, du är verkligen bra på det här!! Vilket fint minne för er alla och särskilt dina tjejer :)

Jag har inte ens hunnit göra ett vanligt album än...

Lotta sa...

Impad! Här ligger alla kort så fint på hårddisken. Har tänkt lääänge att framkalla och i alla fall få till ett vanligt album men får aldrig tummen ur. Duktiga du. :)

Anonym sa...

Vilka fina LOs! Jag gillar färgerna, bilderna och att du inte sätter allt rakt, jag gillar det lite "stökiga" (OBS! positivt). De två första är bara så härligt somriga så jag blir alldeles glad. Bra jobbat!

kram från Jessica i Gnesta

Cissi sa...

åh vad fina!!! jag vågar inte lägga ut mina för de är inte alls så fina som dina ;)

Unknown sa...

Underbart!! Jag önskar verkligen att jag hade ro att sitta och pyssla med sådant!

Pernillas blogg sa...

vad fina de är, du är duktig!!! Jag har inte pysselfingrar eller tålamod för att göra sånt där tyvärr :(

Anonym sa...

instämmer me lotta.
Bilderna var jätte fina.
synd bara att man har digitalkamera, bilderna blir ju aldrig framkallade nu för tiden :(
fast nu blev man ju lite sugen. få se om det blir några pengar över denna månad.

Anna sa...

Åh. vilka fina LO:s!
Har inte satt mig ner och scrappat på länge nu, men nu blev jag sugen. Har en hög med kort som väntar så vilken dag som helst...