02 augusti, 2007

Lite bilder från Tildas födelsedag

Här kommer lite bilder från Tildas födelsedag.


Dagens födelsedagsbarn firar sin första födelsedag. Farbror Peter sitter i bakgrunden

Nu är paketen på gång....
Wow, kolla vad är det här....


......undrar om det går att äta?? Bäst att prova



Det här säger dom att det ska man äta.....


...bäst att jag provar då.....


.....urk....då smakade nästan paketen bättre.....
(Jag fick en bulle sen och den var mycket godare)


Kolla, kolla...jag fick en bil.....
.
....och lite leksaker...


Kläder är också bra. Blir jag fin i höst


Lite pengar blev det också och lite annat. Fylla år är kul, det vill jag göra lite oftare, bara jag slipper den där tårtan ;)


11 kommentarer:

Lotta sa...

Så fin hon var i sin klänning. En riktig liten prinsessa. En bus-prinsessa. :D

Unknown sa...

Vilka fina presenter! Och vilken fin 1-åring :-D

Pernillas blogg sa...

Hon är så söt, ser ut lite som Lotta på bråkmakargatan med mkt bus i blicken tycker jag! Fina presenter fick hon också, bra att tårtan var blä ;)

Världen enligt J. sa...

Söt som socker!

Anna sa...

Vilken underbart söt ettåring!!! Låter som att hon kan vara nöjd med födelsedagen. :)

Tack för ditt besök i min blogg! Jag handlar scrapgrejer mest på nätet faktiskt, även om några få saker finns på leksaks/färg-affären här i stan. (Gnesta) Senast handlade jag från Scrapbodan (www.scrapbodan.se) och snabbare leverans har jag sällan sett. :D Annars är det ju inte långt till Skapa Hobby och Papprika i Stockholm.

Lycka till!

Anonym sa...

Hej!

Jag hittade hit via Annas blogg där du lämnat kommentar. Jag bor också i Gnesta som hon, och vill tipsa om att det finns en scrapaffär i Nyköping och att det är träffar på G i höst i Oxelösund.
Funderar dock på om det kanske är dags att dra igång något i Gnesta. Bor du nära Gnesta?

Ponder sa...

Hon är väl för söt, i den bedårande lilla klänningen, eran lilla busa?

Disanisa sa...

Mycket söt liten ettåring!

Busmamman sa...

Gud så söt ettåring!!!

Anonym sa...

Kikar in tillbaka till dig. Oj vad söt tjej du har. Grattis på 1 års dagen få man väl säge lite i efterskott.
Jo jag känner marie. En av mina bästa vänner. (Sånna växer ju inte på träd ) :-)
Kul att du tittade in.
//
Anna-Karin

Anonym sa...

Hej igen!

Scrapbutiken i Nyköping heter scrap pics. Det är väl egentligen ingen butik utan man får kontaka ägarinnan och boka en tid. Hon är supertrevlig! http://shop.scrappics.se/

Här kan man anmäla sig till scrapträff i Oxelösund http://web.telia.com/~u15515205/

Funderar dock på hur man får tag i lokal i Gnesta för att ha scrapträffar där. Det vore så kul!