24 juli, 2007

Kortproblem


Skulle framkalla lite kort tänkte jag. Surfade runt och kollade lite olika ställen och hittade ett som verkade bra nämligen Pixdiscount. Sidan var på svenska och dom hade gratis porto om man framkallade mindre än 50 bilder. Perfekt.

Skickade in korten, det stod att dom skulle komma inom 4 dagar......men inga kort kom i lådan.... Gick in på deras sida igen för att kolla om det går att se om dom är skickade. Gissa min förvåning när sidan bara går att se på franska....
Jag kan inte ett ord franska men hittade nånting om kontakt. Mailade detta :

"HejVarför finns bara sidan på franska, var är den Svenska och var är mina kort som jag beställt?????//Nina"

Det här kom till svar:

"Hello,
We are very sorry but there is nobody here this week who can understand
Finnish. Do you mind emailing us your request in English, Swedish, or
Danish?
We apologize for the inconvenience and thank you in advance.
David REYES"


Jag säger "GAAAAAHHH"

Så nu är frågan...ska jag skicka in bilderna någon annanstans eller vänta ett tag till?? Det kan ju hända att dom kommer, men det känns ju tveksamt.

5 kommentarer:

Elin sa...

Nä, men inte visste jag att du talar finska ;). Maila till dem igen på engelska och se vad de säger. Det är ju trist om bilderna kommer och du beställt från annat håll också.

Vi beställde bilder på El-giganten men de hade varit i Norge och vänt så det tog också ett tag innan de kom.
Hoppas bilderna kommer!
Kram

Anonym sa...

?!! Verkar tveksamt om han som vid anställningsintervjun påstod att han talar svenska talade sanning...

Anonym sa...

Det är ju inte roligt men så jäkla komiskt ändå...vad är det för människor som jobbar där??

Hoppas bilderna kommer snart!!

Busmamman sa...

Men gud :-O
Maila på engelska...
Klåpare!!!

Lotta sa...

Kan inte låta bli att skratta... :D Sorry!

Finska? Maila på svenska? Ha, ha... jag tror jag döööör.

Maila tillbaka på engelska och skriv att det var visst svenska du skrev i förra mailet. Fråga också vilken sorts svenska den där snubben kan. :D