13 december, 2006

Sankta Lucia

Ja...Lusselelle och elva nätter kvar till jul... Var tar tiden vägen??? Någon stjäl min tid. Hinner ju inte hälften av det jag vill göra ju... Varje år har jag såna planer för allt jag ska göra innan jul. Städa, baka, pyssla och göra massor med godis. Och hur mkt gör man?? Inte mkt alls...
Nästa vecka måste jag börja baka för Tove fyller ju 5 den 22:a

Idag har vi iaf sett Luciatåg på Toves dagis. Kl 6 i morse gick vi upp för att vara där till 7.
Barnen sjöng så fint och sen fick vi frukost med skinksmörgåsar, kaffe och varm choklad. Myspys på högsta nivå.

När det var slut så åkte jag och Fredrik till Eskilstuna och handlade julmat och lite annat. Så otroligt skönt att bara ha Tillan med sig. Hon sov i sjalen och gjorde inget väsen av sig.
Hemma igen packade vi upp all mat och det tog ju sin lilla tid.... Men skönt att ha det klart.



God morgon allihop. Nu ska jag snart se mitt första Luciatåg

Ska vi inte gå snart......

Tove som Lucia

Frukost med skinksmörgås....

1 kommentar:

Millan sa...

Vilken söt Lucia och liten tilda! Mysigt å bli bjudna på frukost sen!

Å du.. stressa inte ihjäl dig nu! Det blir jul ändå vet du. :)