16 november, 2012

Schema planerat

Igår hade vi apt och schemamöte på jobbet. Nu är schemat preliminärt till slutet av januari. Och jag är nöjd. Jag är ledig helgen före jul (då fyller ju Tove)+ julafton och juldagen. Sen helgen före nyår och nyårsafton. Nyårsdagen börjar jag 14.30 så det är okej.
Sen är jag ledig hela helgen i januari när F fyller 40.
Nu är det bara att vänta och se om det går igenom.

Jag har börjat göra ljus till jul. Har redan fått en del beställningar. Kul. Hoppas det blir många. De på mitt jobb brukar beställa en del. Många har som "gåbort" presenter. En brukar köpa och ha som vinster i ett lotteri som hon är med och ordnar i en förening.
Lägger ut en bild på de senaste jag gjorde.

Den här dagen ska ägnas åt städning, tvätt och göra köttbullar på 4,5 kg. Då räcker det ett tag, även över jul. 

Inga kommentarer: