17 februari, 2012

Fredag

Fredag idag och jag är ledig i helgen...hela helgen ända till måndag kl 14.30. Ska bli så skönt. Sen finns det ju 1000 saker att göra + lite till. Jag slutar 17 idag så ikväll blir det nog inte mycket gjort mer än slöa och mysa i soffan och äta lite gott.
Men det viktigaste att göra i helgen är att laga min bil så jag kan besikta om den nästa vecka, tvätta och städa båda bilarna samtidigt när vi ändå är iväg och sen måste jag tvätta en massa.
Jag hoppas också på fint vinterväder så vi kan vara ute och åka pulka och skridskor.

Nästa vecka har ju tjejerna sportlov så då är det ingen stress på morgonen. Jag jobbar kväll. Ska bli skönt att slippa gå upp tidigt när man lagt sig sent....

Såhär såg det ut förra vintern eller var det förrförra.......,vi har i alla fall inte riktigt lika
mycket snö i år :)


Inga kommentarer: