06 augusti, 2011

Mycket nu

Mycket nu.


Jag jobbar ju för fullt. Eftersom jag går på vik så har jag ingen semester. De få lediga dagarna jag har får man passa på att hitta på saker.
Nästa vecka är jag ledig på schemat, men har sagt att de får ringa in mig om det krisar med folk. Lite övertid skadar ju inte…..
Eller ledig och ledig. Jag ska försöka komma ikapp med tvätten, måla om på Elins rum, åka och bada med barnen och ev försöka åka nån mer stans med dom. Brännässlorna håller på att invadera trädgårn, jag har beställning på kort och städa behövs alltid. Så jag behöver inte oroa mig för att ha tråkigt på min lediga vecka :)

Men innan jag blir ledig så har jag hela helgen med nattjobb framför mig.

1 kommentar:

Lotta sa...

Låter lite väl mycket nu. Kan barnen hjälpa dig med städning eller trädgårdsarbete? Barnarbete är alltid bra. :D

Kan gubben hoppa in lite extra?

Liiiite ledigt måste du ju ha för att orka i det där tempot.