14 augusti, 2011

Fyndat lite

Loppis är kul. Att man kan hitta saker både som man behöver och sånt man inte behöver för nästan inga pengar alls.
Igår var det bakluckeloppis här. Jag och Jessica träffades där uppe och gick och kollade lite. Det var massor med folk som sålde, nog rekordet tror jag. Mycket skräp såklart men en del fint också. Köpte ett överkast till Elins nymålade och fixade rum, 30:- Precis ett sånt som hon önskat sig. En klocka (att stå eller hänga på väggen) fick hon också, rosa såklart. Helt ny i förpackning, 20:- Sen blev det prinsesslakan till Tillan. Såna som kostar nästan 300:- nya och jag betalade 25:-. Det kallar jag fynd.

Sen gick jag och Jessica hem och åt äppelpaj, drack kaffe och njöt av det fina vädret ute på altanen.

1 kommentar:

Jenny svägerskan sa...

Perfekt med såna priser ju:-)