10 juni, 2011

Typiskt

Nu har jag precis gjort det teoretiska slutprovet för den första kursen jag läser. Tyvärr så gick det allt annat än bra. Krångliga frågor och ont om tid. Jag hann inte ens skriva klart alla frågor och då förstår man ju redan nu att slutpoängen inte lär bli så hög. Det här provet utgör dessutom 33% av betygsättningen. Skit också.
Samtidigt så har jag ju jobbat heltid dessa 10 veckor som jag läst och tiden har inte räckt till och inte orken heller. Studierna har varit på 50%, men jag har hus och fyra barn som också kräver sitt. Men jag vill ju ha bra betyg.....
Ett praktiskt prov måste in före söndag kväll...har inte det heller klart än och jag måste göra närvaro testet (som iof brukar gå fort)
På måndag börjar en ny kurs och jag har inte ens fått boken än. Beställde den från Adlibris förra helgen och den är ännu inte skickad. Börjar ju bra? Nä... :(

Inga kommentarer: