22 juni, 2011

Fem timmar kvar

Om fem timmar får jag åka hem, väcka Tillan och ge henne frukost, fixa ordning henne och sen lämna på dagis (jaja, förskolan då). Sen får jag äntligen (typ kl 8.30),  sova lite men bara lite så jag kommer i säng i morgon kväll. Sen är jag ledig till på lördag morgon kl. 7. Inte kul att börja 7 på midsommardagen. Kommer nog vara ordentligt trött.
Nu har Jennifer och Peter kommit. Så trevligt tycker jag. Gillar att ha dom på besök :) Synd bara att jag jobbar hela tiden när dom är nere.
Midsommar åker vi till Annika som vanligt och träffar hela tjocka släkten (Fredriks) på dan och sen hem och fortsätter fira hos oss på kvällen. Dagen efter skulle visst en massa besök komma, men då jobbar ju jag.

Och sen kan jag ju tillägga att jag just nu är lite irriterad på folk som inte kan tänka på de barn som de har utan bara tänker på sig själva......

Inga kommentarer: