16 april, 2011

Dag 05, En låt som påminner mig om någon

Det är en klurig utmaning den här listan. Tänk så mycket minnen det finns med musik, så mycket tankar och känslor som kommer.
Det finns många olika personer och händelser som jag förknippar med olika låtar. Den jag valt idag förknippar jag egentligen med flera olika personer och en viss period i början på -90 talet. Men en person som fanns i mitt liv då och som betytt mycket för mig tänker jag speciellt mycket på. Vi har väldigt sporadisk kontakt idag, men hon finns alltid i mitt hjärta och minne.

Dagens låt är Rythm is a dancer med Snap och den är tillägnad Sanna

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack Nina, det värmde. Även om våran kontakt är sporadisk så finns du alltid med mig. Vi har upplevt mycket tillsamma, både roligt och tråkigt och det kommer jag aldrig att glömma.
Många kramar Sanna