22 oktober, 2010

Utmanad

Fick en utmaning av Jenny. Eftersom att jag jobbar natt så svarara jag för igår, har inte hunnit så mycket på dagens timme :)

4 tv program:
-Criminal Minds
-Lyxfällan
-112 på liv eller död
-Veckans brott

4 saker jag gjort idag:
-Sovit
-Varit på möte med skolinspektionen
-Lagat mat
-Duschat

4 saker som jag längtar efter:
-Sommaren
-Att få åka på semester
-Ledighet
-Fast jobb som jag trivs med

4 saker på önskelistan:
-Att få förlängt vikariat eller helst fast tjänst på mitt jobb som jag trivs så bra på
-Att vinna en miljon
-Större hus
-Att alla jag bryr mig om ska ha det bra


4 saker som jag avskyr:
-Kyla
-Arroganta människor samt rättshaverister
-Magsjuka
-Dålig ekonomi

4 saker jag tycker om att göra:
-Umgås med min familj
-Träffa mina vänner
-Pyssla
-Sitta på vår altan en varm sommardag

4 saker jag ätit idag:
-Fil med jordgubbar och cornflakes
-Couscous och köttfärsgryta
-En ballerinakaka
-Clementiner

Sen skulle jag visst utmana 4 st. Så ni fyra som känner er utmanade...varsågoda ;)

Inga kommentarer: