15 juli, 2009

Mer Buzzador

Jag har fått prova en ny Buzzadorkampanj. Denna gång "Storytel" som är ljudböcker till dator och mobiltelefon.
Jag började idag och håller på att lyssna på Helen Turstens nyaste bok Det lömska nätet. Kände att det passar perfekt nu när jag jobbar. Jag pluggar in hörlur i ena örat och sen är det perfekt att lyssna på i bilen eller när jag sitter och inget har att göra.
Får väl se om jag är fast och kommer att fortsätta sen när prövotiden går ut.

Jag har tidigare bara testat att lyssna på ljudböcker men inte gillat det, men nu är jag fast. Men jag kommer givetvis att läsa vanliga böcker också.

Vill du också ha chansen att testa nya produkter?
Kika in på Buzzador

2 kommentarer:

Lollo sa...

Visst är boken bra! Själv lyssnar jag på 3 sekunder av Roslund och Hellström. dom kan jag varm rekomendera, speciellt Flickan under gatan om du inte har läst den!
KRAM

Anonym sa...

Jag provar samma tjänst, men att lyssna på böcker passar mig visst inte alls. Jag får helt klart fortsätta låna hem ett halvt bibliotek per år!