19 mars, 2009

Jodå...

Jag lever, solen skiner och livet leker.....

Så skönt att våren verkar ha kommit och att det är så ljust både på morgonen och på kvällen.
Skolan går bra tror jag. Vi har haft några inlämningar, men inget vi har fått omdöme på än. Väntar och ser var dom lägger ribban nånstans så man vet inför övriga inlämningar.

Några specialarbeten håller jag på med, men denna vecka känns det trögt....Får ta nya tag efter helgen känner jag.
Ett av arbetena är om ungdomar och dataspelsberoende. Väldigt intressant är det och det ska bli kul att se var jag hamnar när det är färdigt. Det är bara på planeringsstadiet änsålänge.

Annars jobbar jag mest hela tiden....delade turer så det blir inte så många timmar även om det känns som att man inte gör annat än att jobba.
Fördelen är ju att jag ska kunna ägna mig åt läxorna på förmiddagarna när jag är hemma.....men självdisiplinen är inte den bästa....(inte när det gäller bloggen heller....)

2 kommentarer:

Mi-Marie sa...

Hej!

Visst är det skönt med vårkänslorna.

Vad tråkigt att du känner så för stämplarna. Vissa tycker jag inte är så fina, men några tyckte jag faktiskt om. Funderar på att sälja av några av hänglarna även av dom gamla. Fast det känns lite svårt ändå.

Ha det bra, så hörs vi!

Anonym sa...

Visst är det skönt med vår o solen.

Hoppas det går jätte bra på dina inlämningar du har gjort.

Du har något att klura på, en utmaning i min blogg när du kan :)