08 mars, 2007

Utmanad

Fick en utmaning av Lotta

1. Kan du fixa en punktering och byta torkarblad själv?
-Torkarblad fixar jag. Punktering kan jag också fixa (jag kan byta däck iaf men inte laga det)...om jag orkar dra upp hjulbultarna med fälgkorset.

2. Hur äter du ett äpple?
-Biter av ganska stora bitar, slänger skruttet.

3. Är du rädd för små svarta kryp med många ben?
-Nja....gillar dom inte men skriker inte om jag ser nån.

4. Big Brother eller Sportnytt?
-Sportnytt isf

5. Rent spontant, om du får välja en present till dig själv, vad skulle det bli då?
-Svårt..vill ju ha så mycket. En hantverkare som är här några dagar och gör allt jag vill gratis...det skulle jag vilja ha ;)

6. Är du mörkrädd?
-Ja, lite grann. Tycker det är läskigt att går ner i källaren själv på kvällen tex. Men jag var mer mörkrädd förut

7. Resmål som fascinerar?
-Har alltid drömt om att åka till Island och rida på långtur

8. Ditt senaste telefonsamtal?
-I mobilen med Fredrik för att säga att vi var på väg hem från stallet.

9. Om du får välja en artist som kommer och spelar för dig på din födelsedag, vem blir det?
-Oj så svårt....har ingen aning....

10. Förrätt eller efterrätt?
-Efterrätt är gott.

11. Bästa stunden på dagen?
- Olika från dag till dag. Men gillar kvällen när alla barnen sover och man sitter och det är alldeles tyst..... Älskar mina barn lika mkt ändå :)

12. Tre saker du alltid har med dig?
-Mobilen, nycklar och plånbok

13. E-post eller snigelpost?
-Skriver helst Epost men får gärna snigelpost

14. Den senaste komplimangen du fick?
-Fredrik skämmer ju bort mig med komplimanger så det blir en del..minns inte den sista :)

15. Senaste gången någon skällde på dig?
-Ehhh var nog Elin idag på eftermiddan.....

Nu utmanar jag Charlotte Ponder och Jossan

2 kommentarer:

Unknown sa...

Du har ytterligare en utmaning att hämta hos mig!

Ponder sa...

Nu har jag svarat på din utmaning! ;)