18 mars, 2011

Helg igen

 

Jaha, då var det fredag igen. Tiden bara rusar iväg.

Helgen är fullbokad. Idag blir det fullt hus här. Tjejernas kusin kommer och ska vara här i helgen och sen ska jag vara barnvakt åt tre barn till ikväll. Kommer känna mig som familjen annorlunda för några timmar när jag har 8 barn här varav 6 är mellan fyra och nio.
Men innan det ska Tillan och jag till Öppna Förskolan en sväng. Sen hem och baka bröd till helgen.

I morgon blir det barnbasar i Gnesta. Ska försöka sälja lite barnkläder vilket inte brukar vara några problem där. Sen efter det blir det musical “En värld full av liv” där Elin och Emelie medverkar.

Söndag ska jag rensa ur barnkläderna som är kvar och skänka till välgörenhet, baka bröd inför veckan och städa lite.
Sen är det måndag igen….. F jobbar långa dagar hela helgen.

Tillan och Tove spelar dataspel

IMG_1580

Inga kommentarer: