02 november, 2009

Inställt

Idag skulle jag åkt med Elin och träffat en läkare på barnmottagningen ang hennes migrän. Ringer skolan för att berätta att Elin kommer senare. Hinner inte mer än lägga på innan dom ringer från barnmottagningen och säger att läkaren är sjuk. Suck. Nu ska jag få en ny tid, troligen ändra den för att det ska fungera med jobbet och det kommer säkert att ta jättelång tid innan vi får komma dit.
Idag hade varit så bra eftersom att jag är ledig och ska ändå iväg och ha möte med specialpedagogen på dagis och sen är det föräldramöte på fritidsklubben ikväll. Allt på samma dag, smidigast så.

Men eftersom att Tillan ändå hade tid på dagis så passar jag på att sätta mig med läxorna istället. Har ju inte haft ork till dom som jag borde nu när jag börjat nya jobbet och det är så mycket att lära sig där.

Inga kommentarer: