26 september, 2006

Sammanfattning

Tiden går så fort och det är så mycket i gång hela tiden...skriver en lite sammanfattning för några dagar....

Söndag
Fredrik jobbar ju hela helgen...kände för att göra nåt med barnen så vi åkte till mina föräldrar och fikade. Dom bor 5 mil bort, ändå är vi nästan aldrig där. Dom jobbar ju heltid och pendlar och helgerna har antingen vi eller dom nåt inbokat. Men nu åkte vi i alla fall.
Det är ju fortfarande sommarvarmt så vi satt på baksidan och fikade. Fick så god wienerkrans....Tur att jag inte ska börja leva lite nyttigare förrän i morgon :)

Måndag
Är det nåt annat än måndagar...ibland känns det inte så....tiden går så fort...
Dagis och skola...jag gick en promenad med Anki när vi lämnat på dagis. Sen kom en fd jobbarkompis hit för att se Tilda. Fick en jättefin mobil att hänga upp. Vi pratade och drack kaffe.....
Idag började Tove på minikören. Hon har längtat jättemycket. 3 av hennes dagis kompisar började också där. Kul att hon också får gå på något när Emelie och Elin har fotboll, pingis och ridning.

När kören var slut så stressade vi hem, jag kastade i mig lite mat och bytte mina och Tildas nerspydda kläder för att stressa iväg på föräldramöte i Elins klass....

Inga kommentarer: