21 september, 2006

Oooops....

Jaha, det trodde jag inte.....att jag skulle skaffa mig en blogg.... Jag antar att det blir mest om barnen. Med 4 stycker tjejer mellan 2 månader och 9 år så hinner man inte så mycket annat :)
Emelie är 9 år, Elin 7,5, Tove 4,5 och Tilda snart 2 månader.

Det känns som att livet just nu består av att hämta och lämna på fotbollsträningar, ridning, miniorer, hos kompisar samt laga mat tvätta och sära på syskon som utövar syskonkärlek på hög nivå ;)
Ändå skulle jag inte byta bort det för nånting.

Igår var vi iaf lite sociala. Fredriks bror och syster va här så vi fikade, åt lunch och pratade en massa. Barnen lekte och busade.

I kväll är det dags för Emelie och Elin att rida igen. Dom går på världens bästa ridskola. Lindsberg i Mellösa. Toppenridlärare och bra hästar.


Emelie rider på Madicken

Inga kommentarer: