29 september, 2012

Fyndade lite idag

Har en sån där mindre rolig jobbhelg, tre nätter i rad. Blä. Gillar att jobba natt, men kan ju inte sova på dagarna och känner mig bakfull i flera dygn.

På dan var jag iväg på en Klädbytardag och shoppade loss. Hittade en massa fint. Totalt handlade jag för 605:- och kom hem med bla
-En vinterjacka (från KappAhl) åt Tillan
-Ett par Adidas innegympaskor som var nya också åt Tillan
-En typ softshell jacka, Mc Kinley till Tove
-En oanvänd (med lapparna kvar) Didrikson fleece till Tove
-En nästan ny one peace åt Tillan
-Fyra tröjor, en kofta, en tunika, jeans, mjukisbyxor, strumpbyxor mm åt Tillan
-Ett set med gympakläder åt Tillan
-Tre linnen, en tunika och en luvtröja till Elin
och sen säkert något mer.....verkligen värt 600:-

Nyligen fyndade jag vinterskor åt Tillan från en bekant. Köpte två par Ecco goretex kängor som är använda en säsong till hennes barn. Betalade 50:- per par.

På måndag har tjejerna studiedag och då ska vi åka och köpa jeans åt Tove och skor till Elin.
Säger som Emils i Lönnebergas pappa "Köp å köp, jag hör aldrig annat"

Inga kommentarer: