10 januari, 2012

Nytt år nya förhoppningar

Ja, vi är sedan 10 dagar in på nya året. Fortsätter tiden gå så här fort är det snart jul och nyår igen :-)
Julen städades bort tidigt har hemma. Pyntet togs bort redan före nyår och sen åkte granen och ljusstakarna straxt efter nyår.

Jag är arbetslös igen, suck. Men om tre veckor ska jag tillbaka till mitt gamla jobb på myndigheten i sex veckor. Det jobbet som jag trivs så otroligt bra på. Sen kanske jag får komma tillbaka till behandlingshemmet jag varit på nu senast i mars. Inte ett dugg struligt, blä. Men det är väl bara att ta det som det är. Får väl passa på att städa och spela WordFeud de här veckorna.

Pappa opererades igår. Jag ska hämta och köra hem honom idag och sen får vi se vad läkarna säger. Bara hoppas det inte finns nån spridning på cancern.

Inga kommentarer: