18 december, 2011

Dan före dan före dan......osv

Jaha, 6 dagar kvar till julafton. Stressad....nja, har inte känt efter än. Tror jag är ganska i fas, och hinner jag inte med allt jag tänkt så blir det julafton ändå.
-4 sorters julgodis
-Julklappar köpta och inslagna
-Julpyntat
-Bakat till Toves födelsedag
-Köpt julgran
-Handlat det mesta av julmaten
-Köttbullarna i frysen


-Klä julgranen
-Skicka julkorten
-Fixa lite pysselgrejor
-Städa lite extra
-Handla det sista
-Koka julgröt och griljera skinkan
-Och sen de andra 222 grejerna man kommer på att man borde ha gjort......

Jag har jobbat hela helgen och fortsätter med måndag och tisdag med. Sen ledig onsdag och jobbar torsdag kväll och sen fredag dag ända till 17.30.
Vi har ju födelsedag här hemma denna  vecka. På torsdag fyller Tove 10. Dålig timing ;) Och självklart så är hon den svåraste av barnen att köpa presenter åt, så ska hon ha dubbelt :)
På torsdag kommer finfrämmande norrifrån och ska stanna över julen.

Och så har jag klippt av mig håret.......


Inga kommentarer: