20 september, 2011

Utvärdering Vanish

 

Jag fick ju testa Vanish genom Buzzador. Många olika produketer, riktigt roligt. (Vill du ha chansen att testa nya produkter och sen berätta om dom för dina vänner? Kika på länken till höger)

Och vad har jag då kommit fram till? Jo, Vanish är bra, men inget trollerimedel som dom gör sken för på reklamen….(Jadå, jag vet att reklamen oftast ljuger ;) )
Men en hel del “dagisfläckar” har gått  bort. Och med en dotter som fortfarande spiller väldigt mycket när hon äter på förskolan så blir kläderna renare iaf.
Jag har använt spray och förbehandlat de värsta fläckarna och sen haft pulver i tvättmaskinen. Testade också det vita medlet som visar så otroligt kritvita nytvättade kläder…men nej, jag blev inte imponerad.
En grön burk för att typ ta bort bakterierna fick jag också med och den har jag använt till handdukar. Framför allt kökshanddukarna som gärna inte blir riktigt fräsha, trots att dom är nytvättade. Och vi hoppas väl att det fungerar.

Så, summa summarum. Jag kommer fortsätta köpa Vanish och jag kan rekommendera det för mina vänner. MEN, det är inget trollerimedel som dom vill ge sken av.

Ni andra som testat Vanish, antingen genom Buzzador, prover ni fått av mig eller köpt själva. Vad tycker ni????

 

 

DSC00755

Inga kommentarer: