07 november, 2010

En bra helg

Jag har jobbat kväll hela helgen (fred-sönd) men ändå haft en helt okej helg. Trevliga pratstunder med svägerskan som varit på besök. Barnen har träffat sina kusiner. Vi har haft brorsdotter Gabriell här som vi träffar alldeles för sällan då hon bor låååångt bort och uppåt (Malå). Mycket trevligt att ha henne här på besök.

Tillan har sovit borta för första gången utan oss. Hon och Tove sov hos Lena då F skulle ut och jag jobbade. Det hade gått kanonbra. Känns skönt, men det var lite konstigt att inte ha henne hemma.

I fredags innan jobbet hann jag köpa några julklappar, så nu är det snart klart med dom. Nu ska jag vänta på att klockan blir 23.15 så jag får åka hem och ha en ledig dag i morgon. En sån där ledig dag som är fullbokad.

Uppdatering. Jag kom inte hem 23.15 utan blev kvar på övertid till klockan 05. Så dagens arbetspass blir 15-05. Jobbigt nu, men bättre när lönen kommer.

Inga kommentarer: